(light pop music)
– [Child] Tic Tac Toy! (spring bounces) – [Lulu] Thanks to Moose Toys
for sponsoring this video. (crayon scribbling) (phone rings) – Hello? – Hey, Maya, it’s Stephanie. Are you ready for another fabulous day of kindergarten tomorrow? – Sure am. Marsha Mello and Donatina are helping me color a picture for
Ms. Padoodle right now. – That’s sweet, but remember, Ms. Padoodle won’t be there tomorrow. – What do you mean, Ms. Padoodle
won’t be there tomorrow? – Remember, she’s going to
some teacher conference thing. We’re gonna have a substitute teacher. – A substitute teacher? – Yeah, another teacher will
be filling in for the day while Ms. Padoodle’s away. It could be fun to have a
different teacher for a day. – Uh, yeah, I gotta go, Stephanie. – Okay, but don’t forget to
bring your Kindi Kids tomorrow. Jessicake and Peppa-Mint
are coming with me. – Yeah, they’ll be with me for sure. (phone beeps) Oh, Marsha Mello, Ms. Padoodle won’t be at Rainbow Kindergarten tomorrow. What if the substitute
doesn’t do anything right? Things could go terribly wrong. – Wow, looks like we’re
gonna have a fun day here in the Rainbow Kindergarten class. Ms. Padoodle has a lot
of great lessons planned. Let me just see what I
have to work with here. Hmm, okay, I think if I
just move these desks back, that’ll work better for carpet time. All right, this is Sharon’s desk. Now, where did I see those rainbow rugs? Ah, here they are. One. Two. Three. There, this should work well. – You’ve barely touched your
food this morning, Maya. Is something on your mind? – Yeah, Ms. Padoodle won’t be here today. We’re having a substitute. – Oh, well, that could be kinda fun. – Fun? What if the sub doesn’t do
exactly what Ms. Padoodle does? – Well, would that be so bad? – Yes, Ms. Padoodle does
everything perfectly. – Well, you’ll have Marsha
Mello with you today. She’s always bouncing off
the walls with excitement. Maybe some of that excitement
will wear off on you. – Maybe. – And Donatina will be
right by your side too. She’s always worry-free, so I’m guessing she’s not worried at all about
a different teacher today. – Maybe not. – Well, if you’re not gonna eat your food, we better make sure
Marsha Mello and Donatina don’t go to school on an empty stomach. – You’re right. You girls better eat up. We got a big day of
kindergarten ahead of us. Donatina loves her cereal. Eat up, girlie. And Marsha Mello, you get
a cake pop for breakfast. Yum, yum. – And don’t forget her baby Chino. – Of course not. Drink up, Marsha Mello, mm-mm. – Okay, Peppa-Mint, I know you love ice cream in your lunchbox, but what about ice cream
for your breakfast? Let’s do it! Let’s see what flavor you get. Yummy, strawberry! Mm, mm, mm. Now, I know you’re a little shy, but there’s no need to be nervous about the substitute teacher today. It will be a fun adventure, mm, mm. And I haven’t forgot about you, Jessicake. Let’s add some sprinkles to your cupcake. You’re such a fast learner
that I’m sure you’ll do great no matter who’s teaching you. Eat up. Okay, girls, it’s time for kindergarten. Here we go. (moves to upbeat music) – Miss Razzles. Okay, the kids should be here any minute. Well, good morning, girls. I’m Miss Razzles. Please put your backpacks in the cubbies and join me at the carpets. – Okay. – Backpacks in the cubbies? We always keep them at our desks. – I’m sure they’ll be just fine over here. – And join her at the carpet? We always go to our desk first. And why have our desks been moved? – Oh, Maya, I’m sure it’ll be fine. – Okay, class, we’re about to get started. Come and join us on the carpet. (Maya sighs) Donatina, I know that you will always say that worry-free is the way to be. Can you help me be worry-free now? Well, here goes nothing, Marsha Mello. – My name is Miss Razzles, and thank you for letting me
spend the day with you today. I think we’re gonna have a great time while Ms. Padoodle’s out. – Me too. – Now while I’ll make
sure to get to all of the fun activities that Ms.
Padoodle had planned for you, I want to make sure you
understand that I might not do everything exactly the way Ms. Padoodle does it, and that’s okay. – Oh, Donatina, I don’t
like the sound of that. – Now, before we get started, I want to learn a little bit about each of you. Can you tell me what your name is and what your favorite
ice cream flavor is? – Sure, my name is
Stephanie, and my favorite ice cream flavor is
chocolate chip cookie dough. – Mm, sounds delicious. Nice to meet you, Stephanie. Now it’s your turn. – Okay. My name is Maya. – And what is your favorite
flavor of ice cream, Maya? – Unicorn swirl. – Mm, I’ve never had that
kind, but it sounds magical. – It is! – And I see that we have
Donatina, Marsha Mello, Jessicake, and Peppa-Mint with us today. – You know them? – Absolutely. They’re some of my best kindergartners, and I know they love ice cream too. – Especially Peppa-Mint. She loves peppermint ice cream
with chocolate flecks inside. – You’re right. And all this talk of ice cream and food has given me the most wonderful idea. Let’s bring out the Berry Chill and the Colorful Kitty Supermarket for some fun imaginative play. – Yay! – And we can’t forget the Bunny Carts. – You’re gonna like this, Marsha Mello. – And while you girls play for a bit, I’m gonna go make a quick phone call. – Yeah! – I have the most brilliant idea for a way to make this day
extra special for the girls. – Oh, my water cup is all empty. I’ll fill it up in the Berry Chill. Mm, that’s better. – Hm, I’m gonna get some
bananas from the fridge. Hm, are there any bananas in here? Hm, I see juice inside there. – Yeah, and there’s a yummy green apple. I think I’ll eat it. – Oh no, it looks like
one of our eggs cracked. – Oh, you’re right, Marsha Mello. – I’m gonna go to the
Colorful Kitty Market so I could get more eggs and more bananas. – Good idea. I bet Jessicake will want to go too. (phone rings) (bubble pops) – Oh. Toy Cafe, where all your
toy food dreams come true. This is Lulu speaking. How may I help you? – Hi Lulu, this is Miss Razzles. I’m filling in for Ms. Padoodle at the Rainbow Kindergarten today. – Oh, hello, Miss Razzles. How are Stephanie and Maya doing for you? They’re frequent visitors
to the Toy Cafe, you know. – Well, Stephanie seems to be doing great, but I can tell that Maya’s
a little bit uncomfortable without having Ms. Padoodle here today. That’s actually why I’m calling. I’m hoping you can help
me with a little surprise that just might help her relax a bit. – Oh, I’d be happy to
help in any way I can. What did you have in mind? (moves to light pop music) – Okay, Jessicake,
what’s first on our list? – [Stephanie] We’re supposed
to get bananas, Marsha Mello. – [Maya] Bananas, check. Hi there, we have a special on jam today. Oh, perfect. I love jam. – Oh, it looks like it’s
right over here, Marsha Mello. – [Maya] I’ll put it in my bag. Ooh, I also need some lettuce for salad. Don’t forget to weigh
the lettuce on the scale. Looks good to me. When you guys are ready,
I can check you out. I’ll scan your items here. – [Stephanie] Okay, we’re ready. – [Maya] Beep beep. That’ll be eight dollars. – [Stephanie] Okay. – [Maya] Thanks for shopping at the Colorful Kitty Supermarket. – Oh, I’m sure we’ll be back again. – Okay, students, it’s
time to start cleaning up. Why don’t you girls put the Berry Chill, the Colorful Kitty Supermarket, and the Bunny Cart in the crate, and take your Kindi Kids dolls with you. – But that’s not where they go. Ms. Padoodle always keeps
them at the back table. – Remember, Maya, things
won’t always be the same with Miss Razzles here. It’ll be okay. – Okay, I guess you’re right, Stephanie. – Thanks for cleaning up, girls. You two can grab your Kindi Kids and line up at the door for recess. (moves to jazz music) – One bowl of chocolate
chip cookie dough ice cream and one bowl of unicorn swirl. I still feel like they’re
missing something. Ah, a chocolate syrup. And now for the unicorn swirl. That’s better, but
still missing something. How about some sprinkles? Mm, maybe some chocolate chips. Magnifique. Ah, we’re getting closer. A cherry shall do the trick. Ah, perfection. (moves to upbeat music)
– Okay, students, here we are. You’ll have a few minutes to play outside. – But Miss Razzles, this
isn’t the playground that Ms. Padoodle takes us to. We go to that one! – Yes, well, that one
looks especially crowded, so I thought we’d have
more fun at this one today. – Come on, Maya, this
park looks super cool! Peppa-Mint and Jessicake are
dying to try out that slide. – Okay, I guess it could be fun. Want to go play, Donatina
and Marsha Mello? (screaming) (laughing) – Yay! (moves to light pop music)
(humming) – Ooh! Chocolate chip cookie dough for Stephanie. And unicorn swirl for Maya. I sure hope they get back
from recess before they melt. – Maya, Stephanie, recess is over. – Oh, that’s Miss Razzles. – Okay, students, we need to
hurry back to the classroom because I have a surprise waiting for you. Follow me. So what did you three think
of the new playground? – It was actually a ton of fun. I’m glad we tried it. – [Stephanie And Maya] Ice cream! – I thought you girls would be excited. I wanted to make your day
a little extra special since I knew you miss Ms. Padoodle. – This is special. – Maya, you’ve got
unicorn swirl ice cream, and Stephanie, you’ve got your
chocolate chip cookie dough. – My favorite! – Wow, delicious! We never normally get ice
cream at kindergarten. – See, it’s okay for things to be a little different today, Maya. – I guess so. Thanks for the ice cream, Miss Razzles. – (laughs) No problem. I had a little help from your
friends at the Toy Cafe too. – Mm, mm, I’m so glad you made a couple extra bowls of ice cream, Chef. – Well, I hate to let good
ice cream go to waste. – That would be a shame. – Well, I sure had a fun
day with you today, girls. And I hope that even though things were a little bit different, you guys did too. – Oh, I had a great day for sure. – Yeah, and I learned it’s
okay if things are different. – Well, that’s good to hear
because I have a special way that I like to end my school days. And even though it might be different from the way Ms. Padoodle ends her days, I think you’ll like it. – I’m excited to try out whatever it is. – Well, get your Kindi Kids and stand up because we’re ending with the Bobble Song. – No way! That’s how Ms. Padoodle ends our days too! – Well, what do you know? And Maya, I’m gonna
have you do the honors. Press play, Maya. (upbeat rock music) ♪ Yay, let’s play! ♪ ♪ Do you know how to bobble? ♪ ♪ Yeah, we know how to bobble ♪ ♪ Do you know how to bobble? ♪ ♪ Yeah, we know how to bobble ♪ ♪ Can you bobble your arms? ♪ ♪ We can bobble our arms ♪ ♪ Can you bobble your legs? ♪ ♪ We can bobble our legs ♪ ♪ Can you bobble your belly? ♪ ♪ We can bobble our belly ♪ ♪ We can bobble, bobble, bobble ♪ ♪ Just like we’re jelly ♪ ♪ Yay, let’s play ♪ ♪ Do you know how to bobble? ♪ ♪ Yeah, we know how to bobble ♪ ♪ Do you know how to bobble? ♪ ♪ Yeah, we know how to bobble ♪ ♪ Can you bobble your head? ♪ ♪ We can bobble our head ♪ ♪ Can you bobble your nose? ♪ ♪ We can bobble our nose ♪ ♪ Can you bobble your tushy? ♪ ♪ We can bobble our tushy ♪ ♪ We can bobble, bobble, bobble ♪ ♪ Down to our tootsies ♪ ♪ Yay, let’s play ♪ ♪ Do you know how to bobble? ♪ ♪ Yeah, we know how to bobble ♪ ♪ Do you know how to bobble? ♪ ♪ Yeah, we know how to bobble ♪ ♪ Yeah, we know how to bobble ♪ ♪ Bobble believe it ♪ ♪ Yeah, we know how to bobble ♪ ♪ Bobble bye ♪ (clicking) (water bubbling)